Kategorie

Szybka wysyłka!

Zamów do godziny

12:00

(w dni robocze)


Przesyłkę nadamy tego samego dnia!

Ekspresowa przesyłka nie dotyczy produktów z grupy Rozrywka

Uwaga, większość przesyłek wielkogabarytowych wysyłamy firmą kurierską DHL


Pełna lista fotelików na stronie:
foteliki-samochodowe.uru.pl
---

Najczęstsze pytania

Pytania odnośnie działania sklepu prosimy kierować na adres info@uru.pl.

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytanie przez naszych klientów.


Czy towar jest w magazynie sklepu?

Towar opisany w dostępność na karcie produktu jak "Jest w magazynie" - jest w naszym magazynie. W przypadku złożenia zamówienia zostaje on zarezerwoiwany dla składającego zamówienia.

Problem z instalacją gry, jak go rozwiązać?

W przypadku problemów z instalacją lub uruchomieniem gry komputerowej, należy w pierwszej kolejności kontaktować się z działem pomocy technicznej wydawcy gry. Kontaktowy numer telefonu i adres e-mail powinien znajdować się na opakowaniu lub w instrukcji gry.

Mimo informacji o wysyłce nie otrzymałem paczki, co zrobić?

W przypadku nie otrzymywania nadanych przesyłek, należy się kontaktować z obsługą sklepu w celu otrzymania informacji o gdzie przesyłka się w danym momencie znajduje i kiedy będzie doręczona.

Zamówiony produkt zniknął z oferty sklepu po moim zamówieniu, czy go dostanę?

Tak, sytuacja ta ma miejsce, kiedy zamawiana jest ostatnia sztuka z magazynu. Następuje wtedy zarezerwowanie tej pozycji i znika ona z oferty. W przypadku dostępności pod zamówienie takiego produktu, to pojawi się on w ofercie z opisem dostępności "Pod zamówienie".

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia, jak sprawdzić czy zamówienie jest przyjęte?

Powodem nie otrzymania potwierdzenia może być np błąd w podanym adresie e-mail w formularzu zamówienia. W takich sytuacjach należy kontaktować się telefonicznie z obsługą sklepu.