Kategorie

Szybka wysyłka!

Zamów do godziny

12:00

(w dni robocze)


Przesyłkę nadamy tego samego dnia!

Ekspresowa przesyłka nie dotyczy produktów z grupy Rozrywka

Uwaga, większość przesyłek wielkogabarytowych wysyłamy firmą kurierską DHL


Pełna lista fotelików na stronie:
foteliki-samochodowe.uru.pl
---

Regulamin

Sklepu internetowego uru.pl

na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz art. 8 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.)

Regulamin udostępniony jest też w formacie pliku PDF do pobrania z możliwością drukowania:
regumin_sklepu_urupl_20141225.pdf.

Sklep internetowy PlanetaBajek.pl, działający pod adresem http://uru.pl, prowadzony jest przez firmę BAS-COM.NET z siedzibą w 64-514 Pamiątkowo, Lulinek ul. Bukowa 9 działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w UMiG Szamotuły pod numerem 007666/10. Numery identyfikacyjne NIP 777-156-28-86, REGON 639715508.

Dane służące do kontaktu ze sklepem:
pocztą elektroniczną: mail-e prosimy wysyłać na adres info@uru.pl
pocztą tradycyjną: listy prosimy wysyłać na adres BAS-COM.NET Lulinek ul. Bukowa 9, 64-514 Pamiątkowo
telefonicznie: 601-823-097 i 695-207-274

Słownik skrótów użytych w regulaminie:

Sklep - sklep internetowy działający pod adresem: http://uru.pl sprzedający towary za pośrednictwem internetu;
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie;
Konsument - osoba w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego;
Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy;
Obsługa Klienta - osoby obsługujące Klienta Sklepu komunikująca się z konsumentem telefonicznie, lub pisemnie za pośrednictwem poczty elektroniczne lub tradycyjnej;
Konto Klienta - dane Klienta zarejestrowane w bazie Sklepu służące Klientowi do wglądu składanych zamówień i ich etapów realizacji. Konto Klienta ułatwia także składanie kolejnych zamówień i  możliwość korzystania rabatów, które są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników posiadających Konto Klienta;
Kodeks Cywilny - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz. U. z 2014 r. poz.121 z zm.);
Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r poz. 827);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz. U z 2013 r poz. 1422 z zm.).

I. Realizacja zamówień.

1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej PlanetaBajek.pl na produkty zamieszczone w ofercie. Jest też możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub pisząc na adres e-mail: info@uru.pl.

2. Do złożenia zamówienia na stronie internetowej wymagany jest komputer lub inne urządzenie mobilne z możliwością sprawnego poruszania się po stronach internetowych i obsługą Java Script: IE (min. wersja 7).

3. Do dokonania zakupu w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (własny adres e-mail). Adres ten potrzebny jest wyłącznie do korespondencji odnośnie złożonego zamówienia.

4. Informacje o towarach zamieszczone na kartach produktu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, składając zamówienie w Sklepie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Płatność zrealizowana przez Klienta (z wyjątkiem płatności przy odbiorze zamówienia) stanowi do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia o wysyłce zamówienia, przedpłatę na poczet realizacji zamówienia. W wyniku złożenia przez Klienta zamówienia na stronie, Sklep przesyła do Klienta specyfikację dokonanego przez Klienta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji następuje po zmianie statusu zamówienia na "w trakcie realizacji", informacja ta zostanie wysłana na podany przez Klienta adres e-mail niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów u dostawców Sklepu, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty.

5. W celu prawidłowego złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
- wyboru zamawianych produktów, dodając je do koszyka;
- wyboru sposobu dostawy i formy płatności;
- podania danych adresowych miejsca doręczenia przesyłki (dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia) – nie jest wymagane zakładanie konta w sklepie;
- potwierdzenia zapoznania się z regulaminem Sklepu i Polityką Prywatności

6. W chwili potwierdzenia zamówienia przez Sklep przez zmianę jego statusu na „w trakcie realizacji” i wysłaniu wiadomości e-mail do Klienta stanowiącej potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, uważa się umowę sprzedaży pomiędzy Sklepem, a Klientem za zawartą. Do przesyłki zawierającej towar dołączony jest paragon fiskalny lub na życzenie faktura VAT.

7. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Klienta specyfikacji wskazanej w pkt 4. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku dokonanej przedpłaty przez Klienta za złożone zamówienie, Sklep zwróci wpłacone pieniądze.

8. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Klient jest poinformowany o tym fakcie z prośbą o podjęcie decyzji o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość wybrania częściowej realizacji zamówienia dostępnych pozycji lub całkowite anulowanie zamówienia.

9. W przypadku braku płatności za złożone zamówienie w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany  na podany przez Klienta adres e-mail.

10. Klient ma prawo dokonywania zmian w zamówieniu przed zmianą statusu zamówienia na „w trakcie realizacji”. W zamówieniach przyjętych do realizacji można dokonywać zmian wyłącznie kontaktując się z Obsługą Klienta.

II. Ceny produktów - Promocje.

1. Wszystkie ceny produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu domyślnie prezentowane są złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają ewentualnych opłat celnych oraz kosztów ich dostawy.

2. Ceny produktów podane na karcie produktu są wiążące dla zamówień składanych w danym momencie. Ewentualne zmiany cen po złożeniu zamówienia nie dotyczą produktów już zamówionych otrzymanych w potwierdzeniu przesłania formularza zamówienia.

3. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.

4. Część promocji cenowych w formie rabatu jest dostępna tylko dla Klientów zalogowanych posiadających konto w Sklepie.

III. Czas realizacji zamówienia.

1. Na każdej karcie produktu podany jest przewidywany czas przygotowania produktu do wysyłki. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia przez Klienta do momentu przekazania zamówienia ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę - uwzględniane są tylko Dni Robocze. Zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich pozycji zamówienia.

2. Ze względu na różnorodność oferty, część produktów (głównie wielkogabarytowe) wysyłana jest z magazynów zewnętrznych, co może opóźnić nadanie w przypadku łączenia z innymi produktami z innego magazynu lub wysłanie 2 odrębnych paczek.

3. W związku ze sprzedażą produktów oferty Sklepu w Naszym sklepie stacjonarnym, mogą zdarzyć się sytuacje, kiedy produkt na stronie będzie jeszcze dostępny a faktycznie już na magazynie go nie będzie. W takich sytuacjach Klient zostanie poinformowany o ewentualnym opóźnieniu w realizacji zamówienia.

IV. Formy przesyłki.

1. Na terenie Polski przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Dostępne są następujące rodzaje przesyłki:
- Poczta Polska list polecony ekonomiczny (dla przesyłek nisko gabarytowych) 
czas doręczenia 2-4 dni - Wymagana przedpłata za zamówienie
- Poczta Polska list polecony ekonomiczny (dla przesyłek nisko gabarytowych)
czas doręczenia 1-2 dni - Wymagana przedpłata za zamówienie
- Poczta Polska Kurier48
czas doręczenia 1-2 dni
- Kurier Pocztex
czas doręczenia 1 dzień
- Kurier DHL
czas doręczenia 1 dzień

Czas doręczenia przesyłki liczy się od momentu nadania przesyłki według wybranej formy przesyłki.

2. Przesyłki poza granicę Polski nadajemy za pośrednictwem Poczty Polskiej priorytetem, przesyłką poleconą lub paczką pocztową.

Czas doręczenia przesyłki liczy się od momentu nadania przesyłki i wynosi z reguły od 3 do 7 dni dla Europy i od 7 do 14 dni dla pozostałych krajów.

V. Formy płatności.

1. Dla przesyłek na terenie Polski Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówienie:
- płatność za pobraniem (płatności dokonuje się  w chwili doręczenia przesyłki)
- płatność przelewem (należy dokonać przedpłaty na konto, które jest podane w otrzymanym potwierdzeniu złożenia zamówienia)
- płatność przez PAYU (możliwość wykonania szybkiej płatności ze strony własnego banku lub kartą)
- płatność przez PayPal (możliwość wykonania płatności kartą kredytową).

2. Dla przesyłek poza granice Polski Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówienie:
- płatność przelewem (należy dokonać przedpłaty na konto, które jest podane w otrzymanym potwierdzeniu złożenia zamówienia)
- płatność przez PayPal (możliwość wykonania płatności kartą kredytową).

3. Istnieje możliwość płatności przy odbiorze osobistym w Naszym sklepie stacjonarnym PlanetaBajek 64-500 Szamotuły ul. Dworcowa 24.

VI. Reklamacje.

1. W przypadku produktów objętych gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na karcie produktu w Sklepie internetowym. Jeśli gwarant przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.

2. Klient może skorzystać  z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach lub z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi.

3. Sklep jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego produktu przez Sklep. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
W takim przypadku Klient powinien skontaktować się z Obsługą Klienta w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji i złożeniu reklamacji. 
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. Adres odesłania wadliwego towaru będzie wskazany przez Obsługę Klienta po zgłoszeniu wady.

4. Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W sytuacji uznania reklamacji Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu oraz koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (koszt paczki pocztowej ekonomicznej), jeżeli Klient takie koszty poniósł.

VII. Prawo odstąpienia od umowy.

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r poz. 827) z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta i ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz. U z 2013 r poz. 1422 z zm.), Klient będący Konsumentem, ma prawo odstąpić na piśmie od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z poniższego formularza odstąpienia od umowy i powinien złożyć je wysyłając na adres:
BAS-COM.NET, 64-514 Pamiątkowo, Lulinek ul. Bukowa 9 
oraz dokonać zwrotu towaru na adres: uzgodniony z Osługą Klienta.

Formularz odstąpienia od umowy: Pobierz.

2. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

3. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

- w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- w którym przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- dostarczeniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

4. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) dni na podany w oświadczeniu nr konta.

5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.

6. Informację o prawie odstąpienia od umowy Kliento otrzymuje również w formie drukowanej razem z zamawianymi produktami.

VIII. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.

Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) Klient, kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju w ilości odpowiadającej liczbie zakupionego towaru do sklepu, w którym kupił nowy produkt. Klienci Sklepu PlanetaBajek.pl, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytego sprzętu na adres Naszego sklepu stacjonarnego:
Sklep PlanetaBajek 64-500 Szamotuły ul. Dworcowa 24

Koszt przesyłki zużytego sprzętu ponosi Klient.

IX. Dane osobowe.

Składając zamówienie w Sklepie i akceptując regulamin, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu uru.pl oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie (brak akceptacji regulaminu) uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody (chęć zapisania na newsletter) dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.

Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia. W przypadku usunięcia danych z bazy sklepu, dane te są usuwane w całości.

X. Postanowienia końcowe.

1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą BAS-COM.NET prowadzącą sklep.

2. Produkty prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.

5. Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony uru.pl.
Rodzaje plików cookie, z jakich korzysta Sklep to:
- Cookies sesji - działają tylko podczas przeglądania stron sklepu używanych do prawidłowego ich funkcjonowania;
- Cookies stałych - pozostają na komputerze po odwiedzeniu strony Sklepu w celu zapisania ustawień i preferencji użytkownika; 
- Cookies podmiotów zewnętrznych - umożliwiają dostosowanie wyświetlanej treści stron Sklepu oraz służą prowadzeniu statystyk odwiedzin poszczególnych stron witryny w celu analizy potrzeb Klienta

6. Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu plików cookies, ale może to skutkować nieprawidłowym działaniem niektórych funkcji Sklepu. Jeśli Klient nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies powinien, w dowolnym momencie, zaznaczyć w ustawieniach przeglądarki opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.

7. Ewentualne spory pomiędzy Klientem będący Konsumentem, a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).

8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku do odwołania.

10. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.


Regulamin obowiązujący do dnia 24-12-2014 w formacie PDF – pobierz…

Regulamin obowiązujący od dnia 25-12-2014 w formacie PDF – pobierz…

 

Ostatnia aktualizacja regulaminu: 25-12-2014